
Այն, որ ինտերնետ-խանութները օր օրի ավելի արդյունավետ են դառնում, ոչ ոք կասկած չունի։ Բայց մի քանի տարի հետո սովորական ինտերնետ-խանութները կսկսեն համեմատաբար ավելի քիչ եկամուտ ունենալ։ Պատճառը սմարթֆոնները և պլանշետներն են, որոնք առավել հարմար են։
Սա չի նշանակում, որ Դուք պետք է հենց միանգամից լայնածավալ ծրագիր մշակեք դրանց համար, կարող եք ուղղակի սկսել Instagram-ից, իսկ ինչու՞ հենց Instagram.
- հանրահայտ միջազգային ապրանքանիշների 49%-ը օգտագործում են Instagram-ը որպես մարքեթինգային գործիք,
- 2016-ի ընթացքում ընկերությունները մոտ $1.5 մլրդ․ են ծախսել Instagram-ում գովազդի վրա,
- Այսօր Instagram-ում գրանցված են մոտ 700 մլն մարդ ամբողջ աշխարհից:
Եվ այսպես, ներկայացնում ենք 10 քայլ, որոնց միջոցով Դուք կկարողանաք Instagram-ում ստեղծել առաջատար ինտերնետ-խանութ։
1․ Instagram-ի Ձեր էջը դարձրեք բիզնես էջ․
Որևէ մասշտաբային փոփոխություն չի լինի, բայց Դուք կստանաք մի քանի օգտակար ֆունկցիաներ․
- էջի ստատիստիկայի վերլուծություն,
- հնարավորություն կապ հաստատել Ձեզ հետ անմիջապես էջից։
Ինչպե՞ս անցնել բիզնեսի էջի՝
- Մտեք կարգավորումների բաժին և սեղմեք “Переключиться на бизнес-аккаунт”,
- մուտք գործեք Facebook-ի միջոցով և այնտեղից Instagram-ի Ձեր էջը դարձրեք բիզնես էջ,
- ավելացրեք կոնտակտային տվյալներ, որպեսզի Ձեր էջում արդեն հասանելի կոճակով կարողանան կապ հաստատել Ձեզ հետ:
Ահա թե ինչ տեսք ունի էջը այս գործողությունից հետո.
2. Օգտագործեք որակյալ և ուշադրություն գրավող նկարներ.
Ի սկզբանե Instagram-ը ստեղծվել էր որպես ծրագիր, որտեղ մարդիկ կարող էին անմիջապես կիսվել սմարթֆոնի տեսախցիկով արված նկարով: Բայց եթե սոց. ցանցն օգտագործում եք բիզնեսի համար, ապա հետևեք նկարների որակին:
Իհարկե ժամանակակից սմարթֆոններով էլ է հնարավոր ստանալ գեղեցիկ նկարներ մեծ չափերով, բայց ամեն դեպքում լավ կլինի օգտագործեք թվային տեսախցիկներ: Պատկերները պետք է գրավիչ տեսք ունենան: Եթե ապրանքները, որոնք Դուք վաճառում եք, այդքան էլ հաջող տեսք չունեն, ապա մտածեք դրանց համար որևէ սցենար: Հրավիրեք մոդելների:
Տեսեք, թե ինչպես է դա անում Rozetka-ն.
3. Օգտագործեք Instagram-ում առաջխաղացման ստանդարտ տեխնիկաներ
- Միացրեք բիզնես էջը ինտերնետ-խանութին
Դուք կստանաք մեկ հարթակ, բայց կկարողանաք հետևել էջի արդյունավետությանն առանձին: Հաճախորդները կկարողանան մանրամասն ծանոթանալ ապրանքին և անել ավտոմատ գնում, առանց ծրագրից դուրս գալու:
Այս հարցում Ձեզ կօգնի Yotpo ծրագիրը:
- Օգտագործեք սեփական հեշթեգը
Instagram-ում սա հրապարակումների որոնման հիմնական միջոցն է: Մտածեք Ձեզ համար հեշթեգ, որպեսզի Ձեր հրապարակումները հեշտ լինի գնել: Ձեր թեմատիկային և անվանմանը հնարավորինս մոռ հեշթեգ մտածեք:
Օրինակ տեսեք, թե ինչպիսի հեշթեգներ է օգտագործում Citrus խանութը.
4. Վերլուծեք Ձեզ մոտ հեշթեգները և օգտագործեք դրանք.
Այնպես արեք, որ օգտատերերը Ձեր ապրանքանիշը գտնեն պատահաբար, բայց Ձեզ հետ երկար մնան: Պարզեք, թե Ձեր բիզնեսի թեմային մոտ որ հեշթեգներն են հիմա ակտուալ և ավելացրեք դրանք Ձեր հրապարակումների մեջ:
Կարող եք նաև հեշթեգներով ավելացնել այն ապրանքների անունները, որոնք պատկերված են նկարում:
Ահա հեշտեգների օգտագործման օրինակ.
5. Օգտագործեք հաճախորդների նկարները ռեփոստների ծրագրերի միջոցով.
Մտածեք, թե ինչպես կարող եք հաճախորդներին դրդել հրապարակել իրենց Instagram-ում Ձեր ապրանքի նկարը: Դա կլինի հիանալի սոցիալական ապացույց: Իհարկե Դուք կարող եք հրապարակել սեփական նկարները հաճախորդների կարծիքներով, բայց համաձայնեք, որ առավել վստահելի կլինի հենց հաճախորդի էջից արված ռեփոստը:
Մի որևէ ակցիա մտածեք: Օրինակ նա, ով կհրապարակի Ձեր մոտից գնված ապրքանի նկար, կստանա 5% զեղչ հաջորդ գնումի համար: Հավատացեք՝ ցանկացողները քիչ չեն լինի: Իսկ այդ ակցիան նույնիսկ կբերի հավելյալ վաճառքների:
Նշեք, որ ակցիային կարող են մասնակցել միայն նրանք, ովքեր հրապարակծ նկարների տակ կավելացնեն Ձեր հեշթեգը: Այդպես էլ հենց կկարողանաք գտնել ռեփոստի համար նկարներ:
Հաճախորդի կարծիքի ռեփոստի հիանալի օրինակ.
6. Համագործակցեք հայտնի Insta-բլոգերների հետ.
Եթե նոր եք ստեղծել էջ և չգիտեք, թե ինչպես գրավել լսարանի ուշադրությունը, ապա բլոգերները հիանալի տարբերակ են: Գտեք հայտնի բլոգերների և ուսումնասիրեք նրանց լսարանը: Եթե այնտեղ կան մարդիկ, ում կհետաքրքրի Ձեր ապրանքը, ապա այդ բլոգերին առաջարկեք համագործակցել:
Բլոգերների հետ աշխատանքի կա 2 տարբերակ՝
- Վճարովի գովազդ. բլոգերներն ունեն վճարովի գովազդներ: Նրանք ուղղակի իրենց հետևորդներին ցուցադրում են ապրանքը և պատմում դրա մասին՝ նշելով Ձեր էջի հղումը:
- Բարտեր. եթե Ձեր ապրանքը դուր է եկել բլոգերին, կարող եք համագործակցել փոխանակման միջոցով: Դուք տրամադրում եք նրան ապրանքտ, իսկ նա պատմում է դրա մասին՝ նշելով Ձեր էջի հղումը:
7. Կազմակերպեք մրցույթ.
Այս եղանակն էլ է ուշադրության գրավման ամենաարագ միջոցներից մեկը: Պարզեք, թե Ձեր հաճախորդներին որ ապրանքը ավելի շատ կհետաքրքրի կամ օգտագործեք ստատիստիկան: Առաջարկեք մի քանի մրցութային տեղեր և մտածեք կանոններ:
Օրինակ՝
Տարբերակ 1. հետևել էջին, մրցույթի հրապարակումը ռեփոստ անել,
Տարբերակ 2. հետևել էջին, գրել մեկնաբանություն, ռեփոստ անել,
Տարբերակ 3. հետևել էջին, լայքել, կարճ ժամանակահատվածում գրել մեկնաբանություն:
Նման մրցութային հրապարակման օրինակ.
8. Առաջխաղացրեք Ձեր բիզնես էջը վճարովի գովազդի միջոցով.
Սա հիանալի միջոց է ոչ միայն առաջխաղացնել բիզնես էջը, այլև վաճառել ապրանքը: Խնդիրն է ճիշտ ընտրել թիրախային լսրանաը գովազդային հրապարակումների համար, ընտրել որակյալ նկարներ և ճիշտ գործողության դրդել:
Գովազդային հրապարակման օրինակ.
9. Կիսվեք հետաքրքիր կոնտենտով.
Լսարանի ուշադրությունը գրավելու համար Դուք կարող եք ստեղծել օգտակար նյութեր: Օրինակ՝
- Վաճառում եք հեծանիվներ՝ պատմեք, թե ինչպես ճիշտ պահել այն:
- Վաճառում եք գրքեր՝ տարբեր թեմաներով ցանկեր հրապարակեք:
- Վաճառում եք ճամփորդական իրեր՝ հստակ հրահանգներ տվեք ապրանքի ընտրության համար՝ կախված նպատակից:
Տարբերակները բազում են. ուղղակի հստակ կոնտենտ պլան ստեղծեք և պարբերաբար հրապարակեք հետաքրքիր ինֆորմացիա:
10. Օգտագործեք Instagram Live-ը և Instagram Story-ները.
Հաճախ Ձեր հետևորդների էջերի պատը այնքան շատ հրապարակումներ է ունենում, որ շատերը ուղղակի անտեսվում են: Բայց դա խնդիր չէ: Դուք հաստատ նկատել եք ուղիղ եթերները, որոնք երևում են ամենասկզբում: Իսկ հիմա դրանք նույնիսկ պահպանելու հնարավորություն կա: Օգտագործեք այդ հնարավորությունը:
Live-ի միջոցով Ձեր հետևորդներին պատմեք ապրանքի մասին կամ թեկուզ և կիսվեք հետաքրքիր ու օգտակար կոնտենտով:
Story-ները ևս հինալաի միջոց են Ձեր մասին հիշեցնելու: Քչերն են մինչև վերջ իջնում՝ բոլոր հրապարակումները նայելու, իսկ այ story-ները նայում են գրեթե բոլորը:
Այսպիսով, եթե ծանկանում եք որ Ձեր ինտերնետ խանութը վաղը լինի առաջատար, պետք է հիմա ԳՈՐԾԵԼ:
Leave a Reply