
Իսկ տեղյակ ե՞ք, որ Ֆեյսբուքում հնարավոր է ստեղծել գովազդային լսարան այն օգտատերերից, ովքեր երբևե մեսինջերով գրել են ձեր բիզնես էջին: Թե ինչպես կարելի է կիրառել այդ լսարանը, դրա մասին կխոսենք այլ հրապարակման մեջ:
Եթե Դուք նախկինում լսարան չեք ստեղծել, ապա սեղմեք “Create New” և “Custom Audience”
Այնուհետև “Engagement”
Հաջորդիվ սեղմեք “Facebook Page”
Ձեր լսարանը ստեղծելու համար նշեք Ձեր էջը և ընտրեք “People who sent a message to your Page” (մարդիկ, ովքեր Ձեր էջին նամակ են գրել)։
Խորհուրդ է տրվում նշել 365 օր, նամակների մեծ քանակության համար։ Հակառակ դեպքում Դուք կունենաք շատ փոքր լսարան։ Լսարանի ստեղծման կոճակի վրա սեղմումից հետո այն ավտոմատ ավելանում է Ձեր գովազդի թիրախավորման մեջ։
Leave a Reply