Ինչպե՞ս ստեղծել լսարան Ձեզ նամակ գրած օգտատերերից

Իսկ տեղյակ ե՞ք, որ Ֆեյսբուքում հնարավոր է ստեղծել գովազդային լսարան այն օգտատերերից, ովքեր երբևե մեսինջերով գրել են ձեր բիզնես էջին: Թե ինչպես կարելի է կիրառել այդ լսարանը, դրա մասին կխոսենք այլ հրապարակման մեջ: 

Եթե Դուք նախկինում լսարան չեք ստեղծել, ապա սեղմեք “Create New” և  “Custom Audience”

Facebook Sponsored Message Placement

Այնուհետև  “Engagement”

Facebook Sponsored Message Placement

Հաջորդիվ սեղմեք “Facebook Page”

Facebook Sponsored Message Placement

Ձեր լսարանը ստեղծելու համար նշեք Ձեր էջը և ընտրեք “People who sent a message to your Page” (մարդիկ, ովքեր Ձեր էջին նամակ են գրել)։

Խորհուրդ է տրվում նշել 365 օր, նամակների մեծ քանակության համար։ Հակառակ դեպքում Դուք կունենաք շատ փոքր լսարան։ Լսարանի ստեղծման կոճակի վրա սեղմումից հետո այն ավտոմատ ավելանում է Ձեր գովազդի թիրախավորման մեջ։

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*