
Որպեսզի Facebook-ում կարողանաք այնպիսի գովազդ տեղադրել, որը կգրավի օգտատերերի ուշադրությունը, այն պետք է դիպչի մարդկանց զգացմունքներին։
1400 ընկերությունների ուսումնասիրությունը ցույց է տվել, որ էմոցիոնալ բովանդակությունը 2 անգամ ավելի արդյունավետ է, քան ռացիոնալը։
Այս նյութի առաջին մասում արդեն իսկ ներկայացրել ենք դրա արդյունավետությունը և օգատակար օրինականեր էմոցիոնալ մարքեթինգը Facebook-ի գովազդում կիրառելու համար։ Եվ այսպես շարունակում ենք․
1․ Առաջացրեք հպարտության զգացում
Մարդկանց գործողությունների վրա շատ մեծ ազդեցություն են ունենում էմոցիաները։
Օրինակ LEGO ընկերության գովազդը մայրերին հիշեցնում է իրենց երեխաների անսահման երևակայության մասին և դրանով իսկ դրդում է հպարտանալ նրանցով։ Եվ ընթերցողներին գրավում է այս գովազդը, քանի որ բոլորն էլ ցանկանում են, որ իրենց երեխան լինի հաջողակ։
Հպարտության զգացում առաջացնելու ևս մի տարբերակ է մարդկանց հիշեցնելը, որ իրենք ճիշտ ընտրություն են կատարել։
Օրինակ Dollar Shave Club-ն էլ օգտագործում է այս հնարքը՝ հավատացնելով, որ իրենց ապրանքն ամենառացիոնալ տարբերակն է։ Այս ապրանքանիշի հաճախորդները վստահ են, որ իրենք ճիշտ ընտրություն են կատարել և հպարտ են դրանով։
2․ Առաջացրեք անհետաձգելիության զգացում
Եթե Դուք մարդկանց որոշումներ ընդունելու համար տալիս եք երկար ժամանակ, ապա նրանք դա թողնում են հետոյի համար, իսկ հետո մոռանում։ Իսկ եթե Ձեր առաջարկը սահմանափակեք ժամանակի առումով, ապա օգտատերերը կվախենան բաց թողնել այդ հիանալի հնարավորությունը։
Անհետաձգելիության զգացման կիրառումը կայքի միջոցով ապրանքի վաճառքի մինչև 332% աճ է ապահովում։ Եկեք պարզենք, թե ինչպես է այն աշխատում Facebook-ի գովազդի ժամանակ։
Օրինակ Target-ի գովազդը սահմանափակում է զեղչերի ժամկետը՝ մարդկանց մոտ առաջացնելով անհետաձգելիության զգացում։
Իսկ Groupon-ը նույնիսկ հետհաշվարկ է դրել, որպեսզի անհետաձգելիության էֆֆեկտն էլ ավելի ուժեղ լինի։
Եվ այսպես, ինչպես ստեղծել անհետաձգելիության զգացում Facebook գովազդում․
- նշեք հստակ ժամկետներ, օրինակ օգտագործեք այնպիսի արտահայտություններ, ինչպիսիք են «գնեք հիմա» կամ «ակցիան կգործի 24 ժամ»,
- առաջարկեք գրավիչ զեղչեր, օրինակ՝ «միայն այսօր կգործի 60% զեղչ»,
- առաջարկը պետք է լինի կարճ և հստակ:
9. Զարմացրեք լսարանին
Psychology Today-ի տվյալները ցույց են տալիս, որ սպառողները ապրանքանիշը գնահատելիս հիմնվում են ոչ թե ինֆորմացիայի, այլ զգացմունքների վրա։
Եթե Դուք ցանկանում եք Ձեր լսարանի մոտ առաջացնել ուժեղ էմոցիաներ, որոնք անմիջապես գրավեն ուշադրություն, ապա զարմացրեք նրանց։
Այս միջոցի ամենահեշտ տարբերակը հարցումն է։ Կարող եք Grammarly-ի նման հարցում անցկացնել և հետո հրապարակել ապշեցուցիչ արդյունքներ․
Կարող եք օգտագործել նաև «զարմանք-հիացմունք» մոտեցումը, չէ որ հաճելի անակնկալները ստիպում են մարդկանց իրենց առանձնահատուկ զգալ։
Առաջարկեք անվճար կուպոն կամ որևէ հաճելի անակնկալ՝ Facebook-ում լսարանի ուշադրությունն ու համակրանքը ստանալու համար։
Օրինակ G2 Crowd-ը հարցմանը մասնակցեոլւ դիմաց մարդկանց նվիրում է Starbucks-ի $5 նվեր քարտ։
Եվ արդյունքում․ մարդկանց դուր է գալիս ստանալ հաճելի անակնկալ և նրանք մասնակցելով հարցմանը ծանոթանում են G2 Crowd ապրանքանիշի հետ։
Ըստ Nielsen-ի հետազոտության մարդկանց 83%-ը վստահում է ընկերների կամ հարազատների խորհուրդ տված ապրանքանիշին։ Այդ պատճառով նոր ապրանքանիշի համար շատ կարևոր է Facebook-ում գրավել մարդկանց ուշադրությունը։
10․ Պատկանելիության զգացում
Այսօր հայնի ապրանքանիշները, ինչպիսիք են օրինակ Starbucks-ը, Google-ը կամ Apple-ը, սկսել են ստեղծել իրենց սեփական միությունները(сообщество):
Մի մեծ միությանը պատկանելու զգացումը մոտիվացնում է մարդկանց, բարելավում առողջությունը և դարձնում ավելի երջանիկ։
Բայց ինչպե՞ս օգտագործել այս հնարքը Facebook-ում։
Այն շատ է հանդիպում event մարքեթինգի մեջ, երբ ներկայացնելով միջոցառման հայտնի մասնակիցներին՝ գրավում են լսարանր հետաքրքրությունը։
Օրինակ Litmus-ը մարդկանց հրավիրում է միանալ տաղանդավոր մարքեթոլոգների և դիզայներների միությանը։
Գովազդում պատկանելիության զգացում կարող եք ստեղծել, եթե
- ընթերցողներին հրավիրեք միանալ հետաքրքիր միությանը,
- նշեք հեղինակություն ունեցող անձանց, ովքեր օգտագործում են Ձեր ապրանքը,
- նշեք օգտատերերի քանակը՝ միության կարևորությունը մարդկանց ցույց տալու համար,
- առաջարկեք անդամակցելու պայման, որպեսզի օգտատերը գնահատի իր անդամությունը։
11․ Օգտագործեք մեղքի զգացումը
Մարդիկ տաբեր պատճառներով իրենց մեղավոր են իրենց զգում, և եթե դու օգտագործեք դա, կկարողանաք գրավել նրանց ուշադրությունը։
Սպառողները, որոնք իրենց մեղավոր են զգում, ավելի արագ են արձագանքում իրավիճակը շտկելու առաջարկին։ Այդ է պատճառը, որ մարզասրահի այցեքարտ ամենից շատ գնում են տոներից հետո։
Ըստ The University of British Columbia-ի հետազոտության մեղքի զգացումը հիանալի գործիք է ինքնազարգացմանն ուղղված ապրանքների և ծառայությունների առաջխաղացման համար։ Այս հնարքը կարող եք օգտագործել նաև B2B հատվածում։
Օրինակ Scoro-ն հարց է տվել՝ «Are you working hard or hardly working» , որը ստիպում է օգտատերերին մտածել՝ իրոք նա լավ է աշխատում։ Միաժամաակ գովազդը առաջարկում է արագ լուծում՝ 89 խորհուրդ արտադրողականության բարձրացման համար։
Միայն հիշեք, որ այս հնարքը լավ է աշխատում, երբ Դուք մարդկանց միանգամից խնդրի լուծման տարբերակ եք առաջարկում։
Այս մոտեցումն է օգտագործում նաև Slack-ը, որը ասում է՝ «Ձեր փոստը վերահսկողությունից դուրս է եկել»։
Ինչպե՞ս օգտագործել մեղքի զգացումը Facebook-ում․
- լսարանին հիշեցրեք փոքրիկ սխալի մասին, որ իրենք արել են,
- առաջարկեք խնդրի լուծման արագ տարբերակ,
- օգտագործեք գրավիչ բառեր, որոնք կօգնեն ազատվել բացասական էմոցիաներից և ուշադրություն գրավել։
12․ Հնարավորություն տվեք մարդկանց իրենց կարևոր զգալ
Մենք բոլորս էլ ցանկանում ենք լինել կարևոր և գնահատված, և քանի որ մարքեթոլոգները դա լավ գիտեն, նրանք օգտագործում են այդ էմոցիաները գովազդային արշավների արդյունավետությունը բարձրացնելու համար։
Օրինակ Google-ը թվարկում է առավելությունները ելնելով օգտատերերի տեսակետից՝ «Նոր դոմենները, որոնք կպատմեն Ձեր պատմությունը։ Ձեռք բերեք Ձեր դոմենն այսօր։ Գտեք դոմենի անվանում Ձեր պատմության համար»։
Եվս մեկ հետաքրքիր գովազդի օրինակ Spotify-ից
Ստեղծելով անհատական կարևորություն՝ ապրանքանիշը առաջացնում է հետաքրքրություն և մրադկանց ստիպում է իրենց առանձնահատուկ զգալ։
Եվ այսպես․ որպեսզի օգտատերերին զգան իրենց առանձնահատուկ, պետք է անհատական գովազդ ստեղծեք և ընթերցողի հետ խոսեք ուղիղ՝ օգտագործելով «Դուք» բառը։
Եզրակացություն
Էմոցիաները կարող են ստեղծել շատ սեխմումներ ապահովող գովազդ։
Ըստ Nielson 2016-ի տվյալներ էմոցիաները ամենից մեծ ազդեցությունն են ունենում գովազդի արդյունավետության վրա։ Այն գովազդը, որը առաջացնում է ուժեղ էմոցիաներ, մեծացնում է ապրրանքի վաճառքը 23%-ով։
Facebook-ում էմոցինարի տակտիկայի կրառման մեջ բարդ բան չկա։ Այն ամենն ինչ պետք է դա մտածված տեքստն ու օրիգինալ դիզայն է, և իհարկե ստեղծագործական մոտեցումը։
Բացահայտեք, թե որ էմոցիոնալ հնարքներն են առավել հարմար Ձեր լսարանի համար և համարձակ օգտագործեք այդ մարտավարությունը Ձեր գովազդային արշավներում։
Leave a Reply