
Շարունակում ենք ներկայացնել վիրուսային հեշթեդների օրինակներ։ Հիշում ե՞ք անցած նյութում ուսումնասիրեցինք Airbnb-ի #WeAccept հեշթեգի պատմությունը։
Այսօր էլ կխոսենք Red Bull-ի հետաքրքիր արշավի մասին։
Red Bull
#PutACanOnIt
Ինչպե՞ս Red Bull-ը իրար խառնեց սոց․ ցանցերը․ շատ հեշտ ))
Ընկերությունն ուղղակի իր հետևորդներին առաջարկեց հրապարակել լուսանկարներն՝ օգտագործելով օրիգինալ հեշթեգը՝ #PutACanOnIt։ Եվ ընդամենը մի քանի ամիս ու 10 հազար լուսանկար: Օգտատերերը հրապարակում էին նկարներ, որտեղ Red Bull տարան դրված է հեծանիվի, ինքնաթիռի, ընտանի կենդանիների և ինչի վրա ասես ))
Այս արշավն այնքան էր գրավել մարդկանց, որ նույնսիկ այլ խոշոր բրենդեր սկսեցին մասնակցել դրան։ Առաջինը Pepsi -ն էր, ով նմանատիպ ակցիա ստեղծեց Twitter-ում։
Բայց Red Bull-ն անպատասխան չթողեց )) Ընկերությունը հրապարակեց լուսանկար, որտեղ Red Bull -ի տարան առջևում է իսկ Pepsi-ինը ետևում։
Այս հետաքրքիր արշավից չցանկացավ հետ մնալ նաև Perrier-ը, որն էլ լուսանկարում առաջնային դիրքում դրեց իր ապրանքը։
Այս 3 ընկերությունների հակամարտությունը հեշթեգները դարձրեց բավականին տարածված և զվարճալի։
Այնպես որ հետևեք Red Bull -ի օրինակին․ ստեղծեք զվարճալի, հետաքրքիր որևէ արշավ․ մի մոռացեք հումորի մասին 😉
Leave a Reply