
Եթե վաճառող տեքստ, ապա վաճառող վերնագրով
Դուք ունեք ընդհամենը 3 վայրկյան Ձեր պոտենցյալ հաճախորդին գրավելու համար, հետևաբար մի ծուլացեք ժամանակ տրամադրել լավ վերնագիր գրելուն։
Ծանոթանանք վաճառող վերնագիր գրելու 4U տեխնիկային
Usefulness (օգտակարություն
)
Օգտատերը հստակ պետք է տեսնի և հասկանա, թե այդ ամենն իրեն ինչ օգուտ կտա, ինչի համար է այն, ինչ խնդիր է լուծում կամ ինքն արդյունքում ինչ կստանա։
Ultra specificity (ուլտրակոնկրետություն
)
Մարդկանց պետք է հստակություն, ցուցանիշներ, չափելու հնարավորություն։ Այսինքն՝ նշեք թե Ձեր ապրանքն որքանով կավելացնի իրենց եկամուտը կամ որքանով կհեշտացնի իրենց կյանքը։
Urgency (հրատապություն
)
Առավել էֆֆեկտիվ է այն հայտարարությունը, որը մարդկանց տալիս է կոնկրետ ժամանակակային ցուցանիշ։ Այսօ՞ր, վա՞ղը, թե՞ 2 շաբաթից։ Հստակ նշեք, թե իրենք երբ կտեսնեն արդյունքը։
Uniqueness (եզակիություն
)
Իսկ վերջում պետք է նաև ներկայացնենք, թե ինչով է Ձեր ապրանքը տարբերվում մյուսներից։ Նշեք թե ինչ առանձնահատկություն ունի այն, որը կարող է հասցնել ցանկալի արդյունքի։
Օրինակ
Վերցնենք «Նոր դասընթաց» վերնագիրը․
1․ Օգտակարություն – Ստացեք գիտելիքներ․
2․ Ուլտրակոնկրետություն – Ստացեք գիտելիքներ, որոնք 30%-ով կմեծացնեն Ձեր վաճառքները․
3․ Հրատապություն – Հենց այսօր ստացեք գիտելիքներ, որոնք 30%-ով կմեծացնեն Ձեր վաճառքները․
4․ Եզակիություն – Մեր դասընթացի շնորհիվ հենց այսօր ստացեք գիտելիքներ, որոնք 30%-ով կմեծացնեն Ձեր վաճառքները․
Leave a Reply