5 խորհուրդ արդյունավետ գովազդ ստեղծելու համար

Որպեսզի գովազդը լինի արդյունավետ, պետք է այն ստեղծելիս արդեն իսկ պատկերացում ունենաք, թե որն է Ձեր թիրախային լսարանը։  Պարզեք, թե ինչպես կարող եք, օգտատերերի ուշադրությունը գրավելով, դարձնել նրանց Ձեր հաճախորդը

Եկեք միասին պարզեք, թե ինչ քայլեր է պետք անել՝ թիրախային լսարանին հնարավորինս համապատասխան գովազդ ստեղծելու համար ?

 

1. Ընտրեք Ձեր լսարանը և բացահայտեք նրենց հետաքրքրությունները

  • Պարզեք, թե Ձեր ընկերությունը հաճախորդներին ինչով կարող է օգտակար լինել կամ հետաքրքրել,
  • Մտածեք, թե ինչ առավելություններ են ստանում իրենք՝ Ձեզ դիմելով։

 

2․ Գովազդը ստեղծելիս մտածեք հաճախորդի մասին

  • Պատմեք կամ ցուցադրեք այնպիսի բան, որը լսարանին անտարբեր չի թողնի,
  • Մտածեք, թե ինչը կարող է էմոցիոնալ ազդեցություն ունենալ լսարանի վրա։

 

3․ Ցուցադրեք ոչ միայն հնարավորությունները, այլև առավելությունները ևս

  • Ապրանքից բացի ցույց տվեք նաև այն մարդկանց, ովքեր օգտագործում են այն,
  • Պատմեք նաև, թե ինչ խնդիրներ կարող է լուծել Ձեր ապրանքը։

 

4․ Տվեք հստակ և կարճ ձևակերպում

  • Այնպես արեք, որպեսզի մարդիկ հեշտ հասկանան, թե ինչով է զբաղվում և ինչ է առաջարկում Ձեր ընկերությունը,
  • Հիշեք, որ գովազդի տեքստը անդեմ չպետք է լինի․ դիմեք հենց Ձեր հաճախորդներին։

 

5․ Մարդկանց դրդեք գործողությունների

  • Գովազդի մեջ օգտագործեք «այսօր», «հիմա» կամ նման այլ արտահայտություններ՝ լսարանի գործողություններն արագացնելու համար,
  • Մարդկանց գրավեք տեքստի կամ գործողության դրդող կոճակի միջոցով։

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*