H&M-ի ճակատագրական սխալը

Վերջին օրերին բուռն քննարկվում է H&M-ի գովազդային այս լուսանկարը ?

Image may contain: 1 person, standing and text

Առաջին հայացքից թվում է ոչինչ չկա, բայց ուշադրություն դարձրեք շապիկի վրայի գրությանը՝ Coolest Monkey in the Jungle.

Նկարը զայրույթի մեծ ալիք բարձրացրեց․ հրապարակումից անմիջապես հետո սկսվեց բրենդի դեմ բողոքի ակցիան, իսկ հայտնիներից մի քանիսն էլ, այդ թվում The Weeknd-ը, դադարեցրին բրենդի հետ համագործակցությունը

Չնայած ընկերությունը հեռացրեց լուսանկարը, միևնույնը աղմուկը չդադարձեց․ ընկերությանը մեղադրում էին ռասիզմի մեջ, տղային կապիկի հետ համեմատելու և նման հրապարակում կատարելու համար։

Կարծես ողջ համացանցը ոտքի ելավ պաշտպանելու փոքրիկին․

Ինչևէ, ընկերությունը երեկ հրապարակային ներողություն խնդրեց և պարզաբանեց՝ նշելով, որ որևէ միտում չեն ունեցել որևէ մեկին վիրավորելու։

Բրենդը նույնիսկ նշեց, որ ոչ միայն նկարն է հեռացվել, այլև այդ շապիկների վաճառքն է դադարեցվել։ Բայց նկարն ու մեղադրանքները համացանցում դեռ պտտվում են։

Արդյունքում, ընկերությունը իր անուշադրության, մարքեթոլոգների սխալի կամ ուղղակի փոքրիկ թերացման պատճառով կորցրեց հազարավոր հաճախորդների վստահությունն ու իր հեղինակավոր անունը։

Տեսնենք՝ արդյո՞ք կկարողանան կրկին հետ բերել իրենց հաճախորդներին և գործընկերներին։

 

Հ․Գ․ Կարծես բողոքի մի նոր ալիք էլ Life-ի դեմ է սկսվում?

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*