
Google-ը մոբայլ արագացված էջերի՝ AMP-ների համար թողարկել է story-ների ֆորմատը։
* AMP են կոչվում այն էջերը, որոնք հարմարեցված են մոբայլների համար և հեշտ ու արագ են բեռնվում։
Հետագայում այս AMP story-ները հայտնվել են որոնման արդյունքում, բայց դեռ պարզ չէ, թե համակարգը ինչ սկզբունքով են դրանք դասակարգելու։
Այս նոր ֆորմատը հնարավորություն է տալիս ստեղծել վիզուալ կոնտենտ՝ օգտագործելով նկարներ, տեքստեր, վիդեոներ և անիմացիաներ։ Բացի այդ այստեղ կարող եք գտնել զանազան շաբլոններ, որոնք հնարավոր կլինի խմբագրել և ձևափոխել։
Այս նոր ֆունկցիայի ամբողջական թողարկման ժամկետները դեռ հայտնի չեն, բայց հրատարակչությունները կարող են հայտ ներկայացնել փորձարկմանը մասնակցելու համար։ Մանրամասները կարող եք գտնել նախագծի բլոգում։
Իսկ մինչ այդ կարող եք ծանոթանալ այն հրատարակչությունների story-ներին, որոնք մասնակցում են փորձարկմանը։
Օրինակ հատուկ էջում որոնելով CNN, Mashable, Vox, The Washington Post կամ Wired.
Google AMP-ի այս նոր ֆորմատը հիշեցնում է Instagram-ի կամ Snapchat-ի story-ներին, իսկ նմանատիպ մի բան էլ նախկինում թողարկել էր Яндекс.Дзен -ը։
Ի դեպ, խոսելով InstaStory-ների մասին, հիշու՞մ եք, որ ներկայացրել էինք, որ օգտատերերին ծանուցում կգնա, երբ իրենց story-ները screenshot անեն։ Այժմ այն կարծես լայն տարածում է գտել, և հասանելի է գրեթե բոլորին։

Leave a Reply