
Վերջին շրջանում համացանցում, հատկապես անգլալեզու օգտատերերի շրջանում ակտիվորեն տարածվում է նոր հավելված, որն առավել հայտնի է դառնում որպես Instagram-ի թշնամի։ ՈՒՇԱԴՐՈՒԹՅՈՒՆ՝ VERO
Խոշոր լրատվական ընկերությունները հենց այդպես էլ նշում են ծրագրի մասին խոսելիս՝ հավելելով, որ Instagram-ից մասայական արտագաղթ է տեղի ունենում դեպի այս նոր ծրագիր, իսկ բլոգերները, լրատվական կայքերն ու բրենդերը արդեն իսկ գրանցվել և ակտիվորեն օգտագործում են այն։
Vero-ն ի հայտ է եկել 2015-ին, բայց անհավանական տարածում է ստացել վերջին մեկ շաբաթվա ընթացքում։ Եվ հենց իր անհավանական զարգացման պատճառով էլ ծրագիրը ժամանակ առ ժամանակ սկսում է դանդաղ աշխատել (մեզ մոտ գրանցվելիս առաջացան խնդիրներ)։
Միայն պատկերացրեք․ օրական 500-600 հազար բեռնում է ունենում, և այդ թիվը շարունակում է աճել։
Հիմա ամենակարևոր փոստերից մեկը․ Vero-ում գովազդ չկա, և ասում են չի էլ լինի։
Նշվում է, որ սկզբնական շրջանում գրանցումը լինելու է անվճար (տեսակետ կա, որ առաջին միլիոն գրանցվողները), հետո ընկերությունը որոշել է սահմանել տարեկան անդամության վճար։ Բայց թե որքան կարժենք այն, հայտնի չէ։
Այստեղ չկա ոչ մի բարդ ալգորիթմ, թաքնված կոնտենտ, վճարովի կոնտենտ․ ամեն ինչ պարզ է և հասանելի։
Այստեղ հասանելի է կոնտենտի 6 տեսակ․
Ֆոտո/ վիդեո – Կարող եք մինչև 9 նկարից բաղկացած հրապարակում անել նկարագրությունով և հեշթեգներով։ Տեսանյութերի երկարության մասին դեռևս շատ բան հայտնի չէ, բայց հանդիպել են 15 րոպեանոց տեսանյութեր։
Հղում – Կիսվեք հղումներով․ ի տարբերություն Instagram-ի այստեղ կարիք չկա ունենալ 10 հազար հետևորդ հղում տեղադրելու համար։
Երաժշտություն – Համակարգը iTunes-ի հետ է կապվում, ուստի որևէ երաժտության հրապարակումը կպահանջի ընդամենը մի քանի կոճակի սեղմում։
Ֆիլմ/ սերիալ – Ֆիլմեր էլ կարող եք հրապարակել themoviedb.org-ի միջոցով և օրինակ խորհուրդ տալ, կիսվել տպավորություններով կամ նշել, որ ցանկանում եք դիտել։
Գրքեր – Համակարգը կապված է նաև iBooks-ի հետ, որն էլ հնարավորություն է տալիս միանգամից տեղադրել ցանկացած գիրք։
Վայր – Կարող եք ավելացնել միլիոնավոր գեոթեգերից մեկը, ավտոմատ ընտրել Foursquare-ից կամ Bing-ից առաջարկվող նկարներից մեկը կամ ավելացնել սեփական նկարները։
Լսարանը կարող եք բաժանել 4 խմբի՝ մոտ ընկերներ, ընկերներ, ծանոթներ և հետևորդներ ու ըստ դրա էլ նշել հրապարակումների հասանելիությունը։
Ինտրենետ-խանու՞թ
Դեռևս շատ տեղեկություն չունենք այս ֆունկցիայի մասին, բայց այն դեռ քիչ օգտատերերի է հասանելի։ Հնարավոր է, որ նույնիսկ հետագայում հայտնվեն բիզնես էջեր։
Եվ այսպես, Դուք ստեղծում եք հրապարակում, որը կարող եք ձևափոկել և առանձին էջի տեսք տալ։ Ավելանում է գլխավոր նկար, նկարագրություն, ապրանքների ցուցակ, որոնք կարող եք գնել անմիջապես համակարգի միջից։
Այսինքն՝ այստեղ ապրանքների զաբյուղ է լինում, որտեղ էլ և ավելանում են Ձեր նշած ապրանքները։ Դրանից հետո նշում եք առաքման հասցեն, վճարման եղանակը և շնորհավորում ենք՝ Դուք գնում եք կատարել համակարգի միջոցով։
Եթե ամփոփենք, ապա Vero-ն սոցիալական ցանց է, որն իր մեջ է միավորել գրեթե ամեն ինչ։
Կարող եք կիսվել ֆիլմի տպավորությամբ, տեղադրել որևէ երգ, հղում, նկար․ մի խոսքով ամեն ինչ։
Այստեղ միայն բոտեր չկան, դեռ չկան ))
Vero-ն ակտիվորեն գովազդվում է նաև Instagram-ում․ ներկա պահին #vero հեշթեգով հրապարակումների թիվը հասնում է մոտ 514 հազարի․
Օգտատերերը տեղադրում են Vero-ի իրենց էջի տվյալները և կոչ անում հետևել իրենց նաև այնտեղ։
Leave a Reply