YouTube-ը ավելացնում է նյարդայնացնող գովազդը

YouTube-ում հանդիպե լ եք չէ՞ հոլովակները ընդհատող գովազդների․

Պատրաստվե՛ք. ընկերությունը որոշել է ավելացնել այդ գովազդների քանակը, հատկապես երաժշտական հոլովակների արանքում։ Այսպես ընկերությունը փորձում է օգտատերերին դրդել օգտվել իրենց վճարովի երաժշտական ծառայությունից։

Ենթադրվում է, որ գովազդը կավելանա այն օգտատերերի մոտ, ովքեր օգտագործում են վիդեոհոսթինգը որպես երաժշտական ծառայություն և երկար ժամանակահատվածում այդքան էլ ակտիվորեն չեն լսում երգեր։

YouTube-ի երաժշտական գծով ղեկավար Lyor Cohen-ի խոսքերով օգտատերերը կնյարդայնանան հաճախակի ցուցադրվող գովազդից և կսկսեն օգտվել վճարովի ծառայությունից։

Հիշեցնենք, որ դեկտեմբերին հայտարարել էին, որ YouTube -ը պատրաստվում է թողարկել սեփական երաժշտական ծառայությունը՝ Remix-ը, որը լուրջ մրցակից կդառնա Spotify-ին և Apple Music-ին։ Այն իր մեջ կներառի այն տեսանյութերը, փլեյլիստները և ծրագրերը, որոնք դուր կգան երաժշտասեր օգտատերերին։

No automatic alt text available.

 

Բացի այդ հայտնի է դարձել, որ իր սեփական երաժշտական ծրագիրն է պատրաստում նաև Facebook-ը, իսկ դա նշանակում է, որ սպասվում է Facebook-ի և YouTube-ի լուրջ մրցակցություն։

Ինչևէ սպասենք առաջատար սոց․ հարթակների նորություններին 🙂


Ի դեպ, եթե ցանկանում եք ծանոթանալ թվային մարքեթինգի վերջին նորություններին և թրենդերին, սովորել և կիրառել ամենաարդյունավետ գործիքներն ու թաքնված հնարավորությունները, ապա շտապե՛ք գրանցվել մեր նոր դասընթացին ?

360º Digital Marketing #3


 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*