IGTV կամ Instagram-ի մարտահրավերը YouTube-ին

Մինչ օգտատերերը բողոքում էին Instagram-ում տեսանյութերի տևողությունից և սպասում դրա ավելացմանը, ընկերությունը որոշեց սեղծել բոլորովին նոր հարթակ նախատեսված տեսանյութերի համար․

Այսպիսով․ դիմավորե՛ք IGTV  

Հունիսի 20-ին ընկերությունը ներկայացրեց նոր հավելված, որտեղ օգտատերերը կկարողնան կիսվել մինչև մեկ ժամ տևողությամբ տեսանյութերով։  Սա ուղիղ մարտահրավեր էր YouTube-ին )))

Եկեք հասկանաք՝ ինչ է իրանից ներկայացնում այս հավելվածը․

Նախ որևէ նոր գրանցում պետք չէ․ ուղղակի մուտք եք գործում Ձեր Instagram-ի էջով, որից հետո բացվում է այն օգտատերերի հրապարակած տեսանյութերը, ում Դուք արդեն իսկ հետևում եք։

 

Հավելվածը ունի տեսանյութերի մի քանի բաժին․

  • տեսանյութեր, որոնք կարող են Ձեզ դուր գալ,
  • այն օգտատերերի տեսանյութերը, ում Դուք հետևում եք,
  • առավել տարածված տեսանյութերը,
  • այն տեսանյութերը, որոնք մինչև վերջ չեք նայել։

 

 

Հավելվածը ի տարբերություն Instagram-ի չունի հենց տեղում տեսանյութ նկարելու հնարավորություն, այն պետք է բեռնել հեռախոսից։ Այստեղ դեռևս գովազդներն էլ չեն ներթափանցել, չնայած, ամենայն հավանականությամբ դա երկար չի տևի ))

Բջջային հեռուստացույց հիշեցնող այս հավելվածը լուրջ մարտահրավերն է նետում YouTube-ին և սպառնում է իր կողմը գրավել բլոգերների հսկայական թվի։

Այն հեշտ է, արագ ու հետաքրքիր․ և չնայած, որ դեռ նոր է, բայց օգտատերեին կարծես դուր է գալիս ))

IGTV-ի նշանը թարմացումից հետո հայտնվում է direct-ի նշանի կողքին, ինչը հնարավորություն է տալիս մի հավելվածից մյուսի անցումը հնարավորինս հեշտացնել։

Ի դեպ, երբ սկսում եք օգտվել IGTV-ից էջում highlights-երի կողքին է հայտվում նաև Ձեր IGTV-ին ?

 

Այնպես որ, բաց մի թողեք հնարավորությունը և եղեք առաջիններից, ովքեր կօգտագործեն այս գործիքն իրենց բիզնես առաջխաղացման համար։

Եղե՛ք կրեատիվ, պատրաստե՛ք հետաքրքիր տեսանյութեր և այլևս մի մտածեք ժամանակի սահմանափակման մասին 😉

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*