ԻՆՏԵՐՆԵՏ ՄԱՐՔԵԹՈԼՈԳ 3․0

   Դեռևս 10 տարի առաջ ոչ ոք չէր էլ կարող  պատկերացնել, որ կլինի «Ինտերնետ մարքեթոլոգ» մասնագիտություն, որ բիզնեսները կունենան նման մասնագետի պահանջարկ: Ավելին, ոչ ոք չէր էլ կանխատեսում, որ այս մասնագիտությունը կլինի ամենադինամիկ զարգացող և ամենաբարձր վարձատրվողների շարքում:  ԱՄՆ-ում, օրինակ, ըստ PayScale պորտալի, միջին որակավորում ունեցող Ինտերնետ մարքեթոլոգը ստանում է տարեկան միջինը $ 60 000 աշխատավարձ: Հայաստանում այդ թիվը տատանվում է  $-6 000 – 12 000-ի սահմաններում:

  Միացի’ր նոր դասընթացին,  դարձի’ր բարձր վարձատրվող ու մեծ պահանջարկ ունեցող ժամանակակից մասնագետ:

Ո՞ւմ համար է կուրսը

Բոլոր նրանց, ովքեր ցանկանում են նոր, ժամանակակից  ու բարձր վարձատրվող մասնագիտություն ձեռք բերել:

Մարքեթոլոգների, հանրային կապերի ու գովազդի մասնագետների, հարակից ոլորտի գործող մասնագետների, ովքեր ստեղծում ու կառավարում են բիզնեսների կոմունիկացիան։ 

Բիզնեսի, սպասարկման  ոլորտի ու պետական  համակարգի կառավարիչների, ում համար կարևոր է հասկանալ ինտերնետից իրենց հաճախորդների  ու վաճառքների հոսքի աղբյուրները:

Գործարարների ու բիզնեսի սեփականատերերի, քանի որ ունենալով համապատասխան մասնագետներ, հաճախ անհասկանալի է լինում, թե ինչ պետք է պահանջել մասնագետներից, որն է իրական արդյունքը ու ինչին է պոտք  ուշադրություն դարձնել:

Ինչպե՞ս է անցնում կուրսը (մեթոդոլոգիան)

Կենդանի հանդիպումներ

Շաբաթական երկու անգամ հանդիպում ենք 2 ժամով, որպեսզի դիտարկենք տեսությունը, քննարկենք խնդիրներն ու պատասխանենք կուտակված հարցերին:

Վեբինարներ

Թեմատիկ վերլուծություններ, հարց ու պատասխաններ, ընթացիկ նորություններ և տեխնիկական գործողություններ: Այս ամենը իրականացվում է վեբինարների ֆորմատով:

Խմբային վարժություններ

Բոլոր մասնակիցները, ըստ ոլորտի, բաժանվում են 3-4 հոգանոց խմբերի, ամեն խումբ ունենում է իր թիմ լիդը, ով էլ պատասխանատու է լինում թիմի ընդհանուր առաջադիմության համար:

Ուղարկել հայտ գրանցման համար

Դասընթացի թեմաները

Ներածություն

  • Ընկերության առաքելությունն ու նպատակները, դրանց կարևորությունը ինտերնետ առաջխաղացման ժամանակ
  • ԻԱ ալիքներ
  • ԻԱ գործիքակազմ
  • Հպման կետերն ու դրանց տեսակները
  • Հիմնական հաղորդագրություն, ունիկալ առևտրային առաջարկ, SWOT
  • Թիրախային լսարան, գնորդի ավատար, փրոֆայլինգ
  • Մասշտաբայնացման հորիզոնական և ուղղահայաց մոդելները
  • Վարիատիվ ինտերնետ մարքեթինգ

Կոնտենտ  մարքեթինգ

  • Ինչ է և ինչու
  • Կոնտենտի տեսակները
  • Կոնտենտ մարքեթինգի հիմնական բանաձևերը` 4U, AIDA
  • Կոնտենտ մարքեթինգի վաճառքի ձագար կամ վաճառող կոնտենտ
  • Հարթակներ, առանձնահատկություններ
  • Գնորդի ավատարից կախված՝ բովանդակության վարիացիաները, շեշտադրումները
  • Տեխնիկական լուծումները

Սոցիալական Մեդիա Մարքեթինգ

  • Սոց․ մեդիա եզրույթը, հարթակները, տեսակները
  • Բիզնես մոդել/հարթակի ընտրություն
  • Սոցիալական մեդիա ռազմավարություն
  • Կոնտենտ պլան, հրապարակումների օրացույց, հաճախականություն
  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • Twitter
  • Youtube
  • VK, OK
  • Ամփոփում

Գովազդ Սոց. Մեդիայում

  • Գովազդի պարտադիր բաղկացուցիչ մասեր
  • Facebook գովազդ
  • Ըստ նպատակների, թիրախավորման, հարթակների և կրեատիվի
  • Facebook գովազդի կաբինետ
  • Audience, Pixel, Retargeting, Insights
  • Instagram գովազդ
  • VK, OK, MyTarget ռուսական հարթակների գովազդային կաբինետների հիմնական առանձնահատկությունները
  • Linkedin նոր գովազդի կաբինետը
  • Twitter  գովազդ

Որոնողական օպտիմիզացիա (SEO) և որոնողական մարքեթինգ (SEM)

  • Ինչ է SEO-ն և SEM-ը
  • Նպատակներն ու խնդիրները
  • SEO-ի տեսակները
  • Կայքի աուդիտ, խնդիրների վերհանում
  • Սեմանտիկա, Մետաներ
  • Սոցիալական SEO
  • Mobile first, Behavior flow
  • Google search console, Yandex webmaster tool

Որոնողական /կոնտեքստային /դիսփլեյ գովազդ

  • Ինչպես է աշխատում որոնողական գովազդը
  • Ստրատեգիա, բիդդինգ
  • Գովազդներն ըստ նշանակության և խնդիրների
  • Մեդիապլանավորում, հարթակների ընտրություն
  • Սեմանտիկա, բանալի բառեր
  • Գովազդի ձևավորում, բաններային գովազդ
  • Google Ads vs Yandex Direct

E-mail մարքեթինգ

  • Ներածություն, հիմնական տերմինները
  • Նպատակն ու խնդիրները
  • E-mail մարքեթինգի ռազմավարությունները
  • Տիպիկ կառուցվացքներ
  • Ժամանակակից վարքագծային վաճառքի ձագարներ
  • Ինչպես նպաստել նամակների բարձր open rate-ին
  • Բովանդակության նշանակությունը E-mail մարքեթինգում
  • Ամփոփում

Mobile Messenger Marketing

  • Ներածություն, հիմնական տերմինները
  • Ռազմավարություն, մեսինջերների ընտրություն
  • Մեսինջերներ(Facebook messenger, Viber, WhatsApp, Telegram, VK)
  • Հարթակներ (Manychat, Chatfuel, Botfather, Viber for Busienss)
  • Տիպային կառուցվացք
  • Բարձր Open rate և դրա չարաշահումը
  • Վաճառքի թունելներ
  • Ամփոփում

Կոնվերսիա

  • Կոնվերսիա, դրա չափելիությունը
  • Կոնվերսիայի օպտիմիզացիա, դրա ցիկլերը
  • Ա/Բ թեստինգ
  • Գոլեր
  • Ռեթարգեթինգ/ռեմարքեթինգ
  • Ցուցանիշներ(CAC, LTV)

Արժեքը, ժամկետներն ու վճարման պայմանները

ՈՒՇԱԴՐՈՒԹՅՈՒՆ։ Դասըթացի ժամկետները, անցկացման մոդելն ու վճարման պայմանները ճշգրտվում են։

Հավելյալ արտոնություններ կան նախնական գրանցվողների համար։

Վճարման պայմաններին ու կանոններին ծանոթանալ կարող եք այստեղ

Հիմնական բանախոս

Կարծիքներ SMARTOLOGY-ի մասին