Messenger Marketing. բոտ կոմունիկացիան բիզնեսի համար

Թվային աշխարհում փոփոխությունները տեղի են ունենում միլիվայրկյանների ընթացքում։ Դարձի՛ր թրենդի մի մասը։

Արդեն ամենևին էլ գաղտնիք չէ, որ դասական մարքեթինգը «մեռնում»…է, իր հետ բերելով նոր ու ֆանտաստիկ նոր ուղղություններ, որոնցից ամենադինամիկ աճողն էլ հենց messenger marketing-ն է։  Դու, հենց դու, չասես, որ այժմ ավելի շատ չես օգտվում տարատեսակ նամակագրական հավելվածներից, քան օրինակ սոց․ կայքերից կամ տարատեսակ կայքերից։ Չէ, քեզ հենց messenger-ներն են հարմար, այստեղ ամեն բան «ձեռքիդ տակ» է։ Դու գրում ես՝ քեզ պատասխանում են։ Թրենդը բաց թողնել չի կարելի, ու դու ֆանտաստիկ հնարավորություն ունես այս ամենից հետ չմնալու։ Քո թվային տիրույթում միայն դու ես ու հաճախորդդ, հիմա՛ գործիր։

Մի քիչ թվերով՝

  • սմարթֆոն օգտագործողների 87%-ն օգտվում է մոբայլ մեսենջերներից
  • աշխարհում մոտավոր ~2,5 միլիարդ մարդ ամեն օր օգտագործում է հավելվածներից մեկը 

Շուկան բաց է, սովորելու հերթը՝ քոնը։

Գրանցվի՛ր հիմա :

Ում համար է դասընթացը

SMM մասնագետները, մարքեթոլոգները, գովազդի ու PR մասնագետները և ընդհանուր առմամբ բոլոր նրանք, ովքեր ստեղծում և կառավարում են բիզնեսի կոմունիկացիան, կստանան ժամանակակից գիտելիքներ՝ բոտ կոմունիկացիան ստեղծելու ու բիզնեսի համար օգտագործելու համարձեռբերման ճանապարհին։

Անձնային կոմունիկացիան ղեկավարելու միտում ունեցող անձինք (բլոգերներ, երգիչներ, թրեյներներ…)ժամանակից հետ ընկնելով կկորցնեն իրենց լսարանը։

Բիզնեսի, սպասարկման  ոլորտի ու պետական համակարգի կառավարիչներն, ում համար կարևոր է հասկանալ իրենց հաճախորդներին, վերջիններիս նախասիրություններն ու ընկալումը:

Գործարարներ ու բիզնես սեփականատեր, ում համար հաճախ անհասկանալի է լինում, թե ինչ պետք է պահանջել մասնագետներից, որն է իրական արդյունքը ու ինչին է պետք ուշադրություն դարձնել: Փոփոխվող տեխնոլոգիաների պայմաններում բիզնեսմենը կկարողանա հստակ պատկերացնել, թե ինչ հնարավորություններ ունի սեփական բիզնեսը՝ առաջխաղացման տեսանկյունից։

Թեմաները

Մաս 1 

30.03.2020 (18:00-19:30)

Messenger Marketing intro. ինչպե՞ս օգտագործել բոտ համակարգերն առաջխաղացման համար

Ի՞նչ է messenger marketing-ը, ո՞րն է վերջինիս նպատակը։ Ի՞նչն է նպաստել ուղղության զարգացմանը։ Կդիտարկենք MM հարթակներն ու կվերլուծենք յուրաքանչյուր հարթակի համար անհատական մարքեթինգային կոմունիկացիայի արդյունավետությունը։ 

Ոլորտային ուսումնասիրություններ ամենատարբեր միջազգային և հայկական շուկաների համար (բանկերից մինչև փոքր կրպակներ)։ Քեյսերի վերլուծություն։

Դաս 2

31.03.2020 (18:00-19:30)

Հոգեբանությունը messenger marketing-ում․ նեգատիվի կառավարում, լեզվական ճիշտ ուղղության ընտրություն, գույներ: Telegram, Vk, Instagram, Facebook, Messenger, ինչպե՞ս օգտագործել անհատական կոմունիկացիան՝ մարքեթինգի օգտին։

Ինչո՞ւ Messenger Marketing։ Սերունդների հոգեբանական տարբերությունների վերլուծություն, գունային ու լեզվական ընկալումներ։ Ինչպե՞ս նեյտրալիզացնել բացասական հույզերն անհատական տիրույթում։ Կխոսենք յուրաքանչյուր պլատֆորմում անհատական կոմունիկացիա ստեղծելու նրբությունների և հնարավորությունների մասին։ Կդիտարկենք դրանց արդյունավետությունը։

Մաս 3

104.2020 (18:00-19:30)

Manychat համակարգի ներկայացում․ ինչպե՞ս ստեղծել բոտ կոմունիկացիա: 

Կծանոթանանք պլատֆորմի գործիքներին, կսովորենք դրանց կիրառությունը։

Մաս 4

2.04.2020 (18:00-19:30)

 Սեմինարի ամփոփում, հարցերի պարզաբանում և որակավորման քննություն։ 

Բոլոր մասնակիցներին տրամադրվելու են հավաստագրեր՝ ըստ քննության արդյունքների։

Սեմինարի մեթոդաբանությունը

Սեմինարը վարում են ոլորտի գործող մասնագետներ` AMCG Agency -ի թիմի ղեկավար, Բոտ կոմունիկացիաների սերտիֆիկացված մասնագետ Ինեսսա Արշակյանը և SMARTOLOGY-ի հիմնադիր Արտակ Հարությունյանը: Ներկայացվում է տեսական  մասն ու հենց տեղում հարցերի ու հետադարձ կապի շնորհիվ բացահայտվում է դժվար ընկալելի մասերն ու դրանք պարզաբանվում:

Բոլոր մասնակիցներն ունենում են ընթացիկ և անհատական առաջադրանքներ, որոնց  իրականացված անհատական աշխատանքի հաջողությամբ է պայմանավորված թեստավորման արդյունքի մի մասը։

Դասընթացի բոլոր մասնակիցներն անցնում են թեստավորման գործընթաց, 80 միավորից ավել (100 հնարավորի դեպքում) հավաքելու դեպքում ստանում են սերտիֆիկատ՝ հաստատված SMARTOLOGY-ի ու ManyChat-ի կողմից։ Դասընթացի ընթացիկ հանձնարարությունները կատարելն  ապահովում է առավելագույնը 30 միավոր։

Պայմանները

Դասընթացն անց է կացվելու մարտի 30-31-ին և ապրիլի 1-2-ը՝  ժամը 18:00-ից 19:30-ը (սերտիֆիկացիայի քննության ժամանակահատվածը ներառյալ):
Դասընթացն անց է կացվում առցանց։

Դասընթացի արժեքն է`  35700 ՀՀ դրամ, որը ներառում է օրենսդրությամբ նախատրեսված հարկերը:

Վճարման եղանակներն ու մանրամասներն այստեղ:

Դասընթացն անց է կացվելու վեբինարների համար նախատեսված GetResponce  համակարգով, որը հնարավորություն է տալիս վերահսկել նաև մասնակցի ներկայությունն ու ներգրավվածությունը դասապրոցեսին

Ես գրանցվում եմ դասընթացին

Ովքեր են անցկացնում դասընթացը

Ինեսսա Արշակյան

Digital Marketing մասնագետ AMCG agency ընկերությունում։

Առաջինն է դարձել Manychat համակարգի հայաստանյան էքսպերտ՝ աշխատելով ոլորտում հայկական, ռուսական, ուկրաինական ու ամերիկյան շուկաներում։

Ինեսսայի պրակտիկայում կան ամենատարբեր բարդության տարատեսակ բոտեր` բժշկականից մինչև սննդի ոլորտ։

Արտակ Հարությունյան

Digital Media Enthusiast, SMARTOLOGY Digital Business Academy-ի և AMCG Agency-ի համնադիր։

2007 թվականից վարել է բլոգ գովազդի ու մարքեթինգի մասին, 2008 թվականից աշխատում է մարքեթինգի ոլորտում, 2014-ից համագործակցելով տարբեր գովազդային ընկերությունների հետ աշխատել է ավելի քան 200 Հայաստանում և արտերկրում ներկայացված թոփային միջազգային ընկերությունների հետ։

Դասավանդում է ԵՊՀ-ում, ԵՊՏՀ-ում, SMARTOLOGY-ում և ներգրավված է մի շարք կրթական նախաձեռնություններում։