Առավելությունը՝ 2 տարի
Չնայած որ Հայաստանը համաշխարհային տեխնոլոգիական քարտեզի վրա իր տեղն ունի, սակայն մարքեթինգային գործիքներն ու մեթոդները Հայաստան են հասնում շատ ավելի ուշ։ Եվ փորձը ցույց է տալիս, որ բոլոր նրանք, ովքեր ավելի շուտ են սկսում օգտագործել նորագույն արևմտյան գործիքներն ու տեխնոլոգիաները, նրանք ունենում են մրցակցային առավելություն։ Այդ մրցակցային առավեռլությունը հնարավոր է չափել միայն ժամանակով։
Մեր համեստ հաշվարկով հայաստանյան մարքեթինգը համաշխարհայինից հետ է մնում առնվազն 2 տարի ժամանակով։
Հունվարի 10-ին, 19։55-ից սկսելու ենք քննարկել ապագայի գործիքակազմը, որոնք առավելություն կտան բիզնեսներին։